wtorek, 22 marca 2016

Babcia

Kiedy dowiedziałam się, że moje córka spodziewa się dziecka, dotarło do mnie, że zostanę babcią.
Co to za słowo?-myślałam sobie. A tak naprawdę nie chodziło o słowo, tylko o pewien etap w życiu. Etap w którym kobieta staje się mniej atrakcyjna i przemijanie widać bardziej niż dotychczas.
Czekałam z niecierpliwością na nowego członka rodziny, ale nie mogłam sobie wyobrazić tego, że to już dotyczy mnie. Ja babcia? Jak to? 

Zobaczyłam Ją kilka minut po porodzie no i BUM!!
Pierwsza myśl, że dla niej mogę być babcią, dziadkiem i czym tylko trzeba będzie.
I jestem! Z największą radością, przyjemnością jestem babcią pewnej małej Księżniczki, która skradła serca całej rodziny.
Jest idealna, wyjątkowa....jest Cudem.
Wiem, wiem...wszyscy tak myślą patrząc na swoje dzieci czy wnuki :)

Dziś kończy rok i dlatego ten wpis.
To był dla nas rok wyjątkowy. Jej beztroska radość zmienia naszą rzeczywistość każdego dnia.
Odkąd jest z nami, wszystko nabrało innego wymiaru.








13 komentarzy:

  1. Czy to prawda, że wnuczęta kocha się bardziej od własnych dzieci? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Mam dwie córki 24 i 13 lat oraz roczną wnuczkę. Kocham je wszystkie tak samo, ale oczywiście roczna Zosia przykuwa teraz uwagę całej rodziny. Nawet 13-letnia ciocia straciła dla niej głowę :).

      Usuń
  2. och, wspaniałe wieści :) uściski dla wnuczki, mamy i babci, bo bez Was, nie byłoby tego cudu :) Życie jest piękne, kiedy patrzysz w oczy maleństwa i odnajdujesz w nich skrawek siebie i osoby, którą kochasz.
    Tak, to niezwykły i piękny czas.

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. Dzięki Zosi często człowiek zapomina o problemach. Pozdrawiam serdecznie z zamglonego Żywca:)

      Usuń
    2. :) miejcie piekne święta

      Usuń
  3. :) I ja tez w kazdej chwili moge nia zostac. bedzie milo:)
    Sliczne dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę z całego serca, taki maluch w rodzinie to wielka radość. Dzięki serdeczne :)

      Usuń
  4. Ale słodziak! Moja córcia skończyła niedawno 18 lat, więc mam nadzieję, że nie tak prędko babcią zostanę;)Ale wszyscy mówią, że wnuki kocha się jeszcze bardziej niż własne dzieci.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuki to dobra sprawa. Rozpieszczamy ile chcemy i oddajemy rodzicom :) Pozdrawiam i gratuluje 18-letniej córki :)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.