środa, 6 lipca 2016

14 lat minęło

Dziś bardzo krótko, bo to wyjątkowy dzień.
Moja młodsza córka kończy 14 lat. Nie mam pojęcia, kiedy to przeleciało. Dopiero była taka maleńka, a teraz gdy z nią rozmawiam muszę patrzeć do góry.
Pamiętam jak po urlopie macierzyńskim wracałam do pracy. Ada miała wtedy siedem miesięcy, a mi pękało serce. Do dziś widzę jak opiekunka stoi w oknie, trzyma Ją na rękach i macha Jej małą łapką na pożegnanie. Zamartwiałam się w pracy cały czas, a po powrocie okazało się, że zupełnie niepotrzebnie, bo dziewczyny dały radę:)
Potem przedszkole i też nerwy, czy wszystko będzie ok.
I było, ale na początku tylko wtedy, gdy Pani Hania miała dyżur. W dni dyżuru Pani Agnieszki był płacz i wielki protest.
No, a te wszystkie przedstawienia przygotowane przez Panią Hanię z dziećmi dla rodziców.
I łzy wzruszenia, i filmowanie drżącą ręką, no bo jak tu oglądać, ocierać ukradkiem łzę i jeszcze filmować. No i uśmiechać się, bo dziecko patrzy, czy my patrzymy:)
A największe łzy były na zakończenie przedszkola. I wielki smutek, że to koniec takiego zupełnie beztroskiego dzieciństwa, bo szkoła to już nie to samo, bo obowiązki, prawdziwa nauka itd. A ona jeszcze przecież taka malutka.
A ta Malutka, jakby nigdy nic, zaliczała rok za rokiem, w różnych szkołach, bo zmienialiśmy miejsce zamieszkania i zawsze był pasek na koniec roku i nagrody i wpisy do Złotych Ksiąg.
Dopiero biegała w śpiochach, a dziś siedzi właśnie przed telewizorem, ogląda mecz, bo przecież nie przepuści:) i komentuje rzeczowo, bo na temat piłki nożnej wie wszystko.
Kochanie wszystkiego najlepszego:)

I zmykam, bo przecież w urodziny nie może oglądać meczu  bez matki:)




38 komentarzy:

  1. Radosci, zdrowia i pieknych wakacji dla corci:)
    Teza mam przed oczami taki widok. Moj maly synek, na rekach niani, a ja wdrodze na uczelnie. Ech, teraz 25 lat dziecko ma;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosną te nasze dzieci:)Serdecznie dziękuje w imieniu córki:)

      Usuń
  2. Wspaniale! Pięknych chwil, ucałowania dla mamy i córci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najserdeczniejsze życzenia dla córeczki. Oby zawsze była pociechą i radością dla mamy.
    A czas rzeczywiście biegnie nieubłaganie, a nasze dzieciaczki rosną w oczach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:) A co do tego czasu, to pędzi coraz szybciej i szybciej:)

      Usuń
  4. Musisz być strasznie dumna z córki :)
    Najlepsze życzenia dla córki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje w imieniu córki. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Czy Ronaldo był prezentem wystarczającym? Serdecznie życzę tak wspaniałych więzi na całe Wasze wspólne życie. Pozdrawiam, szczególnie młodziutką jubilatkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ronaldo raczej nie, bo za nim nie przepada. Na pierwszym miejscu jest Messi bez dwóch zdań:) Serdecznie dziękujemy i również pozdrawiamy:)

      Usuń
  6. Najserdeczniejsze życzenia i moc buziaków!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla córki! Pięknie o niej piszesz :)

    Pozdrawiam!

    http://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla córki :-) oj tak ten czas tak szybko leci, mój Junior skończył 15 lat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to też już kawał mężczyzny:)Serdecznie dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Ady, dużo zdrówka i spełnienia marzeń, niech Ci dalej przynosi świadectwa z paskiem :-) STO LAT PANNICO!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada przeczytała i serdecznie dziękuje:)

      Usuń
    2. Miło...Macham łapką w Waszą stronę babeczki ;-)

      Usuń
  11. Trochę spóźniona, ale ja również przesyłam najlepsze życzenia urodzinowe dla córki. A Tobie życzę aby zawsze dostarczała tylu powodów do dumy i radości. Miło czytać jak matka tak pięknie pisze o swojej córce. Dzieci to nasz prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dobre życzenia nigdy nie jest za późno:)Dziękujemy z całego serca:)

      Usuń
  12. Również i ja ślę życzenia urodzinowe.Szybko dzieci rosną. Moja córka ma 21 lata syn 19 .Do pracy wróciłam po pięciu miesiącach.Takie były czasy ,zaczęły się zwolnienia z pracy i dlatego wróciłam szybko do pracy.Żal było zostawiać takie maleństwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem strach przed utratą pracy zmusza nas do poważnych decyzji. Na szczęście dzieci już są duże i nie widać po nich, że poniosły z tej przyczyny jakieś większe straty:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  13. Wspaniała dziewczyna! I ja się przyłączam do życzeń:))) Ja też kocham piłkę nożną;)
    Jak wspaniale czytać słowa tak kochającej matki, jesteś wspaniałą osobą:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A moja zdała właśnie maturę. Jak pomyślę, że niedawno była malutka, to nie dowierzam patrząc na tę babę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co najlepsze dla Twojej córeczki i całej rodziny :) Super, że zawsze trzymajcie się razem i nie dajecie żadnym przeciwnościom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj
    Przeczytałam cały blog jednym tchem , piękne zdjecia , mądre dające do myślenia treści. Ot życie . Wiele myśli podobnych do moich .
    Też mieszkam w Beskidach , mam prawie tyle lat co pani , dwie wspaniałe córki z których młodsza ma wlasnie 14 lat . Cóż za przypadek . Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę . Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, za ciepłe słowa pod adresem bloga. Bardzo się cieszę, że tu Pani trafiła. To miłe, że Ktoś z moich stron się odezwał:)A kto wie, może w przyszłości uda nam się spotkać:)Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję:)

      Usuń
  17. Super jesteś mamą, sukcesy dzieci to przede wszystkim efekt rodzicielskiej opieki i miłości. Gratuluje córkom takiej mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, fajna ta Twoja Ada:) Dzieci świadczą o rodzicach, możesz być z siebie bardzo dumna:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.